Páginas

viernes

La moto de Santi, ¿otra moto?

Pués si, la moto de Santi, el no construye propiamente una 24h sino una preciosa Blitz azul que también corrió en Montjüic, por ello y porque comparte muchas piezas, información y disfrute en el trabajo de montarla tiene su merecido sitio aquí, Santi además ha documentado en un libro todo lo que ha podido saber sobre las impalas de carreras, su conocimiento es extenso y contrastado, espero publique aquí todo el proceso que seguro será interesante, mientras y porque lo hizo en mi taller me permito publicar unas fotos de como corto y pulió la tapa del encendido...



Como estábamos en casa nos fuimos a comer con las ”Scrambler” de Montesa, ruta corta pero bonita... un placer de compañía que no suelo tener.


En definitiva el proyecto de Santi no es otro que recuperar una máquina que también participo en las 24 horas, esta foto corresponde a los boxes de Montesa...


Blitz fue un taller muy conocido en Barcelona por sus preparaciones sobre las Impala, eran variadas y siempre a petición del cliente, Santi lleva en mente explicar algún día la historia de estos preparadores..


Ahora a falta de mejores fotos y a una semana de asistir al Jarama sabemos que la Blitz estará lista para rodar, al menos se intentará que este a punto ya que no ha habido ninguna posibilidad de probarla, pero sabiendo que quién está detrás es Salva deja pocas dudas..





La Blitz, por fin en el Jarama aunque su terreno es la montaña de Montjuic...



3 comentarios:

Santi dijo...

La tarda d’en Pep

Saber deixar les preocupacions a banda i accedir per aquests paisatges hivernals de boires i resol cap a les aficions, és una virtut recomanable. Canviar el cotxe per les motos per anar a dinar al poble veí –fent corbes humides, boscosos fons de vall i rectes a contrallum- és una virtut recomanable. Més si vas conduint una Texas 250cc i el company al que segueixes porta una King Scorpion. L’escena a més d’insòlita és d’un gran contingut donada la gran afició montesista que respiren els dos motoristes.
També és recomanable interpretar els esquitxos de fang que surten de la roda del darrera de la moto que em precedeix. Deuen estar pigant el casc blanc, tipus “jet”, que porto, la caçadora i els grocs de la moto, donant-l’hi una pàtina “al uso” que resum tot el bon fer d’aquest blog: recuperacions de motos amb resultats i materials originals. Documentar el model al més mínim detall.  Legalitzades i apunt d’usar-les sovint, com en aquesta tarda de dilluns. Peces interessants.
És la festivitat de Sant Anton i el poble celebra “Els Tres Tombs”. Tota la Fonda Safaja és tradició. Això també és recomanable però  no gaire compatible si volem fer feina amb les motos que estem preparant. De tornada canviem, jo porto la King. M’hi trobo. M’agrada més la posició del manillar  transversal. Ens passa la tarda al garatge treballant en el projecte de la moto de circuit i en la preparació del proper “King Scorpion Day”. Pleguem les eines i ens passem per la reunió del MCI.
Compartir eines, motos i punts de vista amb les persones com tu són un virtut recomanable.
 
Dilluns, 17 de gener del 2011

Jaume Domínguez dijo...

Quina colla !!!
Compartir dies com aquests amb companys (Amics) d'afició de la talla (humana)dels que ens hem ajuntat gràcies al Motoclub Impala no te preu... I la de coses que ens queden per compartir !!!
Una abraçada a tots !

P.D.: Santi: Quina ploma !!!...estilogràficament parlant, és clar !...A veure quan m'honores amb alguna reflexió escrita al meu blog...que l'autor del millor llibre d'Impales i Montesa escrigui al blog sería orgàsmic !...literalment parlant !.

Jaume Gual dijo...

Molt guapa ha quedat!
A veure com va a Jarama, sort!